Metodologia i platforma testowa2014-05-17 10:00:00 | (ludek111)
Metodologia i platforma testowa
Testy przeprowadzono na sterownikach NVIDIA ForceWare 335.23 i AMD Catalyst 14.4. (test najnowszych sterowników)
Testy zostały przeprowadzone w rozdzielczości 1080p. W każdym przypadku detale zostały ustawione na najwyższe. Każdy pomiar wykonano trzykrotnie.
W przypadku gry ARMA 3 należy podać ustawienia wczytywania obiektów i terenu, gdyż od nich zależy ilość generowanych klatek na sekundę.
- Widoczność terenu 4100 m,
- Wczytywanie obiektów 2200 m,
- Wczytywanie cieni 100 m.
W testach przeprowadzonych z wykorzystaniem innych gier, ustawione zostały
- Battlefield 4 – Ultra
- Crysis 3 – Very High, MSAA off
- Crysis 1 - Very High,
- Metro Last Light - Very High, SSAA off,
W przypadku testu Unigine Valley, detale zostały ustawione na Ultra i wygładzanie krawędzi (AA) na 4x.